2015. március 19., csütörtök

Oscar Hair and beauty - 2015.02.19



Az Infobálon kaptam egy Vouchert mosás és szárításra a szalonba.

Az első Olasz luxus szépségszalonként Magyarországon 2013.05.16-án nyitott.

Oscar Mercaldi a szalon művészeti vezetője Olaszroszágban született, közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik. Évekig dolgozott Aldo Coppolo-val, a szépség- és divatvilág egyik legkiemelkedőbb személyiségével.

Nem ismertem ezidáig a szalont, ezért mindenképp érdekelt. Nagy meglepetésemre az üzletbe belépve olyan érzés keltett hatalmába, hogy ott azon a ponton ahogy átléptem a küszöböt megkezdődött a kényeztetésem. Egy elegáns és modern enteriőrben találtam magam. Márvány padló és egy hatalmas sminktükörre hasonlító tükör fogadott. Illetve a recepción egy hölgy és egy olasz munkatárs. Akiről mint később kiderült stylist és ő készítette el a frizurám.

Szívéjesen elvették tőlem a kabátom és cserébe kaptam egy köpenyt. Következett a hajmosás. A szék egy masszász fotel volt, ami a hajmosás ideje alatt masszírozta fáradt testem porcikáit. Közben egy nagy kivetítőn képeket nézegethettem és közben halk zene szólt.

A szalonban az olasz FAIPA hajápolószereket használják, melyek teljesen vegyszer mentesek. A hajfestékeik is természetesek.


Ez után következett a szárítás. A hajformázás ideje alatt stylistom angolul beszélgetett velem. Leginkább a hajamról. A hosszáról, hogy mikor voltam utoljára fodrásznál, milyen sampont használok és szedek-e vitamint.

Miután elkészült a loknis frizurám, ami be kell, hogy valljam nagyon tetszett és igazi úri dámának érzetem magam, kedvesen megmutatták nekem, hogy még kozmetika is üzemel a szalonban.

Ezután pedig megújult frizurámmal, önbizalommal tobzódottan vetettem bele magam az Andrássy úti fashon üzleteknek. Gyorsan be is tértem az Il Bacio-ba.

bővebben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése