2015. szeptember 10., csütörtök

Nyílt nap a budai Szabó Imre szalonban - 2015.09.10

Nyílt napot tartott a budai Szabó Imre szalon

A szalonba ellátogatókat kedvezményes szolgáltatásokkal, ajándék termékekkel, ingyenes sminkkel és sminktanácsadással, ajándék hajregenerálással, finom süteményekkel, egészséges frissítőkkel és rengeteg meglepetéssel várták.
A szalon kedvezményes szolgáltatásai a napon:

- Minden vendég számára az összes bio-organikus és méreganyagmentes fodrászati, kozmetikai, valamint kéz- és lábápolási szolgáltatás árából 20% kedvezményt biztosítottak
- Új vendégek 50% kedvezménnyel vehették igénybe a bio és Kerastase hajvágó csomagot
- Hajszínfrissítő Milk Shake koktélt 50% kedvezménnyel minden vendég számára biztosítva volt
-... toxSkincare méreganyagmentes, botox hatású kozmetikum bemutatót tartottak, melynek keretében minden terméket kedvezményesen lehetett megvásárolni

Ajándék szolgáltatások:

- Minden szolgáltatás mellé ajándék Karaja nappali sminkkel és sminktanácsadással kedveskedtek a szalon kozmetikusai
- Egész nap ingyenes mikrokamerás bőrdiagnózissal és bőrápolási tanácsadással várták a vendégeket
- A szervezők minden vendéget megleptek egy Milk Shake organikus hajregeneráló koktéllal
- Egészséges cukormentes limonádékat és paleós süteményeket kóstolhattunk a szalonban

 



A nyílt napon én is meglátogattam a szalont. Úgy döntöttem vágatok magamnak egy új és trendi frizurát és erre a szalont néztem ki helyszínnek.

A szalonba belépve elit fodrász üzletben találtam magam, ahol finom kávéval is megkínáltak amíg várakoztam.

A hajamat ezután megmosták bio samponnal és egy új frizurát kaptam.
Ezután szépen kisminkeltek és megújultan távoztam az üzletből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése