2015. november 15., vasárnap

Retroparty.hu Esküvői nyílt nap - 2015.11.15

2015-ben immár második alkalommal került megrendezésre a Retroparty.hu ingyenes esküvői nyílt napja esküvőre készülő párok számára.




Az eseményre a Lurdy Konferenciaközpontban került sor.  A tavalyi évhez hasonlóan sok érdekességgel, értékes kedvezménnyel és tartalmas előadással készültek a szervezők.

Az esemény fő szervezője a Retroparty.hu volt. (Trendi esküvői dj és hagyományos élőzene megoldások a ti igényeitekhez igazodva országosan, megfizethető áron.)

Először vettem részt a rendezvényen, de nagyon örülök, hogy ott lehettem.

Egyik barátnőm hívott el, hogy segítsek picit a készülődésben. Feladatunk a sütemények esztétikus kihelyezése volt a kínáló tálcákra. Nagyon élveztem az esemény során a nagy sürgés-forgást.

Délután 1 órától este 9 óráig számos kiállító várta a lelkes házasulandó párokat, hogy személyesen is megismertethessék ajánlataikat.

A standokat mi is sorra végig jártunk.

Voltak fotósok, esküvői torta csodák, meghívó sablonok, gyűrű arzenál, nászutas ajánlatok, na és persze az elmaradhatatlan esküvői ruhák.

Az mbphoto.hu csapata egész nap fotófallal várta a bátor jelentkezőket egy-egy vicces kép készítésére.

Fülöp Judit az e-makeup sminkmestere egész nap esküvői szem sminkkel kedveskedett a leendő aráknak. Bár én még nem vagyok menyasszony, de bátorkodtam kérni egy szép sminket Judittól.

A rendezvényen egész nap tematikus előadásokat hallgathattak meg az érdeklődök a különteremben.

A nap végén pedig ajándék reklám anyagokkal felszerelt bye-bye csomagokkal távozhattak az érdeklődők.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése