2016. február 11., csütörtök

PAF - Zúzott Terek kiállítás - 2016.02.11








Pintér András Ferenc festőművész újabb képeiből nyílt kiállítás az Art Salon Társalgó Galériában.

A tárlatot Colin Foster, Munkácsy-díjas szobrászművész nyitotta meg.







PAF   festészetét   tudatosan   felépített,   mégis   a   véletlenszerűség   érzetét   keltő,   spontán  gesztusrendszerek   határozzák   meg.

Sajátos  technikával   készí   képeit:   fatáblára   dolgozik,   főképp   zománcfestékkel.



PAF festményei nagyon tetszenek nekem, bár a tartalmi kivetüléseket még nem látom csupán a fakturákig jutottam.

PAF munkáival először a Zsirai borokkal egybekötött kiállítás megnyitón találkoztam, ahova akkor a borok szeretete miatt láogattam el. De már akkor magával ragadott a képek hangulata és készítési módjuk. Tavaly pedig a Percepciók 3 kiállításon újra megcsodálhattam alkotásaiból párat.

Festményeiből készült két könyve pedig a könyvespolcomat díszíti, melyeket már nem egyszer végiglapozgattam egy finom bor társaságában. 


A most kiállításra került képei is részesei harmadik könyvének. A könyvbemutatóra máricusban kerül sor.

A kiállítás megtekinthető 2016. április 15-éig, hétköznapokon 11-18 óra között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése