2017. február 27., hétfő

Big Winter Sale - The Naan Design szervezésében - 2017.02.17






2017.02.17-én egy pénteki délután a The Naan Design és az ALEXANDRA VAJDA idei nagy Sales Partyára voltam hivatalos.

Az eseményen a két márka már meglévő kollekciói közül -20% és -70%-on vásárolhatták meg az érdeklődők kedvenc darabjaikat!


A vásárlás mellett alkalom nyílt arra is, hogy beszélgessek a tervezőkkel, idei trendekről, aktualitásokról.


The Naan Design kollekció

Natasáék az eseményre elhozták színes termék palettájukat. Karkötők, nyakláncok, fülbevalók, táskák, pénztárcák töltötték meg az asztalt. 

Valamint a lezserebb stílusú hátitáskáikat is meg lehetett tekinteni és természetesen vásárolni is közülük.






Natasától többek között megtudtam, hogy a The Naan Design nyitni fog egy Showroomot Budán, melynek megnyitója március 23-24-én lesz illetve a hamarosan megrendezésre kerülő Corvinus divatbemutatón is képviselteti magát a márka, legújabb tavaszi-nyári kollekciójának bemutatásával..








Alexandra Vajda kollekció

Szandra ruháival először az I.Gozsdu Fashion Night-n találkoztam. 

Alexandra 2013-ban végzett a Werk Stílus és Kommunikációs Akadémián stylist szakon.

Szandra fő célja volt, hogy saját márkát hozzon létre. Ezen célt 2016-ban meg is valósította és Alexandra Vajda néven megalkotta bemutató darabjait. 

Ruháit leginkább fekete és fehér színekben valósítja meg, de ezen kontrasztos hatást a sárga szín megjelenésével némiképp ellensúlyozza. Anyaghasználatban megjelenik a hernyóselyem, muszlin, tüll, pamut.

Őszi-téli darabjai között már a piros és a zöld is megjelent hangsúlyozva ezzel az ünnepélyes megjelenést. A kis zöld Chanel kabátka előkelő helyet foglal el a kollekcióban.
 




















Szandra stylistként megállás nélkül segít bárkinek, aki hozzá fordul, és megmutatja neki, hogy milyen lehetőségek rejlenek a külsejében.Személyében egy közvetlen és nyitott finom hölgyet ismertem meg. Stílusa kifinomult előkelő, engem teljesen megérintett.





Alexandra főként Coco Chanel munkáiból és Gautier kollekcióiból isnspirálódik.




Az estről végül egy The Naan Design karkötővel távoztam valamint egy nyakláncot is kinéztem magamnak.

Alexandrával pedig megbeszéltem, hogy az általa tervezett csíkos felsőből elkészít egyet számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése