2016. március 15., kedd

Artdeco rendezvény az Árkád Douglas Parfümériában - 2016.03.10-11.

Egy exclusive VIP rendezvényre hívott a Árkád üzletház Douglas Parfüméria március 10 és 11 között.

Az eseményen az Artdeco kozmetikumait próbálhattuk ki, sminkmesterek segítségével.


Engem Keserű Barbara make-up artist sminkelt. Nagy örömömre, hiszen már egyszer sminkelt engem (Barbara emlékeztetett, ugyanis ismerős volt neki a szemöldököm) akkor Essence termékekkel a Just Girls rendezvényen.


A hajamat Orosz Gyöngyi a hair's[ku:l] fodrásza álmodta meg és készítette el.

A profi fotót pedig Debreczeni Zita készítette. Zita nekem nagy példakép így nagyon örültem, hogy személyesen találkozhattam vele. Megjegyezte, hogy nagyon szép nagy szemeim vannak. :)


A várakozás percei alatt a szomjas és éhes vendégek pedig pezsgőt kortyolhattak és pogácsát falatozhattak.

Nagyon jó ötletnek tartom az ilyen rendezvények szervezését, hiszen így testközelből megismerhetik az érdeklődők a sminktermékeket és kellemes perceket szerezhetnek maguknak, mi több önbizalom bombának is fantasztikus.

Kifejezetten feldobva éreztem magam az eseményen és hogy boldogságomat tetézzem, vásároltam is egy Artdeco szemceruzát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése