2016. március 16., szerda

Trendséta - Tavaszi divat 2016.03.16

 Az idei első trendsétára került sor az Arénában. Meg kell hagyni a vártnál sokkal, de sokkal jobban alakult.


Megérkezve az Aréna első emeletére, a szokásos helyen transzparens hirdette, hogy ma itt igenis újra trendséta lesz. Pár érdeklődő már jelen volt a helyszínen, mikor én is csatlakoztam. 

Kezdésként Flórián Kata stylist kérdezett bennünket, hogy mik az elvárásaink a sétával kapcsolatban, mire vagyunk kíváncsiak. 

Ezután egy bő két órás interaktív séta következett. Ezúttal egy lelkes fotós is velünk tartott, aki a séta során fotókat és videót is készített.

Elsőként a Pimkie-be vettük az irányt. Itt megtudtuk Katától, hogy az idei tavaszi trend a hippi stílus lesz. Lehet keverni mindent mindennel. Akár három nyakláncot is felvehetünk, illetve hálóruhaszerűséget egyszerű sportcipővel. Mintás, pöttyös, csíkos, kockás mindent bátran próbáljunk ki. 



A H&M-be a Zara-ba is benéztünk. Sok jó ruhát láttunk ott is.

Bobbi Brown-hoz is betértünk, ahol remek sminktippeket kaptunk és egy kedves kis ajándék csomagot. Az idén 25-ik születésnapját ünneplő cég most újragondolva ismét piacra dobta smink palettáját Malibu Nudes néven. Mint megtudtuk a paletta tartalmaz négy limitált Blush Duot és négy limitált Art Sticket, ami egy ceruza rúzs.
Bobbitól külön sminkleckéket vehetünk, így éltem a lehetőséggel és bejelentkeztem egy sminktanácsadásra.

A Parfois-ban pezsgővel vártak bennünket és megismerkedhettünk a bolt termék palettájával. Variálható bőr táskák, cipők, kiegészítők széles választéka várja a kedves érdeklődőket.

A Deichmann-ban a tavaszi cipőtrendeket néztük meg. Divat az egyszínű, a strasszos és a telitalpú cipő.

Sétánkat pedig a Mango-ban fejeztük be.

Kata a különböző boltokban bemutatta a tavasz trendjeit, szettjeit és kiegészítőit, a kérdéseinkre minden téren kielégítő válaszokat adott. 

A séta vége után én még gyorsan vissza szaladtam a H&M-be és vettem egy fekete csipke felsőt, egy fehér blúzt és egy fekete magassarkú szandált. 

Úgy érzem megint léptem egy szintet a trendek felé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése