2016. április 8., péntek

Maison Marquise divatbemutató - 2016.04.06

Nagy öröm volt számomra, hogy részt vehettem a Maison Marquise zártkörű divatbemutatóján, amelyet a Bajcsi-Zsilinszky út 17. szám alatti üzletben került megrendezésre.


Az üzlet tavaly májusban nyitott, mint ahogy azt Szűcs Anita üzletvezetőtől megtudtam.


Kíváncsian érkeztem a divatbemutatóra, mert egyrészt nem láttam még ezelőtt belülről az üzlethelyiséget, de most alkalmam nyílt, hogy személyesen is megcsodálhassam.

Másodsoron a ruhákra is fölöttébb kíváncsi voltam.

Meg kell hagyni nagyon igényesen került kialakításra az enteriőr, ahol öröm egy női léleknek a vásárlás.

A ruhák jellegzetes madaras motívumai a falakon is visszaköszönnek, illetve a csillárokon is lógnak sorban.

Miközben érkeztek a vendégek a divatbemutatóra, kellemes francia zene szólt és üdítőt illetve pezsgőt kortyolhattunk.

Ezekkel a különlegesen szép ruhákkal először a tavalyi Info bálon találkoztam és már akkor felkeltették az érdeklődésem, egyedi madaras mintáival.


A hihetetlenül elegáns és kifinomult ruhák madár- és virág motívumait Tóth Bori tervezi, melyek anyaga a legmagasabb minőségű anyagokból készülnek (selyem, muszlim).

A kollekciót évről-évre a keleti kultúra inspirálja. Fő színei a klasszikus fekete mellett a királykék és az élénksárga.




















A ruhákhoz a tervezőnő kiegészítőket: táskákat, öveket, ékszereket is készít



Az övek tiszta marhabőrből készülnek





A bemutató végén a teljes kollekciót kihozták a vendégek nagy örömére. Így mindenki kedvére megcsodálhatta a ruhákat, melyek percekkel ezelőtt még a modellek viseltek.

A ruhákról bővebben a Fashion & style facebook oldalamon is láthattok képeket.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése