2016. június 4., szombat

Glamour *Glammies* - 2016.06.04

"Egy nap, ami rólad szól!"

Itt volt az év LEGGRAMÚROSABB beauty-eseménye a GLAMOUR GLAMMIES! 




A Glamour a vevőket kérte fel, hogy szavazzanak a leghatásosabb, legragyogóbb, legkülönlegesebb szépségápolási termékekre, melyek elnyerik a Galmourtól a GLAMMIES-díjat. A szavazók között értékes beauty termékcsomagokat osztottak szét.


Valamint az ARENA Plaza első emeletén a GLAMOUR Glammies zárásaként a résztvevő cégek tanácsadással, termékmintákkal és különböző kényeztetéssel várták az eseményen résztvevőket. 

Természetesn ellátogattam az eseményre, ahol először a L'OCCITANE en Provence standján, egy finom hibiszkusz krémes kézmasszázst kaptam, majd pedig a bőrtípusomnak megfelelő arckrém termékmintákat.

A rendezvényen természetesen Maroy Krisztina a Glamour újság főszerkesztője is jelen volt. Öröm volt látni sugárzó személyiségét.

Ezután megismerkedtem a Paco Rabanne Olympéa illatával és egy termékmintát is kaptam.

Éltem a lehetőséggel és egy gélhatású vörös körömlakkot is kértem a kezeimre.

A Bioderma standjánál részt vettem egy bőrdiagnosztikán.


A L'Oréal standjánál fantasztikus sminket kaptam.

A hajamat pedig fesztiválosan befonták a fejemen, így délután már teljesen készen mehettem a Belvárosi fesztiválra. 

Még egy gyors fotózkodást megejtettem a selfie pontnál, de aztán máris siettem tovább a következő eseményre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése