2016. június 15., szerda

Okostelefon akadémia - 2016.06.15

Ismét Okostelefon akadémia, ezúttal a felújított Várkert bazárban.



Innovatív informatikai és telekommunikációs információkkal, vívmányokkal, telefonsimogatóval és persze interaktív játékokkal várták a szervezők az eseményre kilátogatókat.

Én egy több kérdéses tesztet töltöttem ki, mely során számos információt tudtam meg többek között a Linuxról, a Mozilláról és a különféle titkosítási megoldásokról. 

Aki meg akarta tudni, milyen drónt vezetni, az most kipróbálhatta. Én személy szerint maradtam az autós játéknál, amit egy Ipaden próbáltam navigálni, nem sok sikerrel.


A szervezők péksüteménnyel és gyümölcstálakkal várták az eseményre ellátogatókat. Ezen felül egy bár rész is rendelkezésre állt, ahol üdítőket és kávét is fogyaszthatott aki szeretett volna.


Ezen felül egy VIP rész is a meghívottak egy bizonyos körének is a rendelkezésére állt, ahol svédasztalos könnyű vacsora és desszert borokat is felszolgáltak az esemény ideje alatt.

Az est végeztével pedig ismét gazdára talált egy okostelefon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése