2016. július 7., csütörtök

LIPSclothes egyedi tervezésű ruhák a Just Girls partyn - 2016.07.07

Itt a Nyár, eljött hát a nyári Just Girls party is.


Újra egy csodás csajos estre számíthattam a Lurdy-ban, hiszen a BIG BANG Media és a Maxxon Reklám ismét Just girls party-t szervezett.

Többször megfordultam már ilyen party-n, de ez alkalommal nagyon örültem mert az eseményre Füri Zsanett, egy fiatal magyar ruhatervező hölgy is eljött.

Az estén Zsanett és két segítője, az általa tervezett ruhákat viselték.
A rendezvényre Zsanett egy bemutató ruha válogatást is elhozott. Sokan érdeklődve nézegették és ismerkedtek a ruhák nőies szabásaival és az élénk divatos színeikkel.

 Zsanett márkájának a LIPSclothes fantázianevet adta.

Zsanett saját szavait idézve:

"Inspirációmat a kedvenc korszakomból, a 40-es, 50-es évek divatjából merítettem. Abból a rendkívüli időszakból, amikor a nők minden körülmények között csinosan öltözködtek, nagy hangsúlyt fordítottak a frizura és a smink összhangjára, a nőiességük minden egyes kis részletének kiemelésére. A homokóra alak elérése elsődleges szempont a tervezés során, ahogy az is, hogy egy kis pimaszságot a vonalakba csempészve ruháim megfeleljenek a mai trendeknek és minden korosztály megtalálja a magához illő darabot. Az anyagválasztásnál a kényelem és a hordhatóság a leginkább meghatározó elemek, színekben és formákban pedig a letisztultság jellemzi. A megvalósítás során játszva a varrásokkal úgy alakítom ruháimat, hogy azok felvéve ideális alakot formáljanak, díszvarrásokkal, drámai dekoltázsokkal és hátkivágásokkal elérve a különleges és látványos hatást. Kollekcióm darabjai elsősorban alkalmi és party öltözetek, de egyes darabok bátran kombinálhatóak a hétköznapokra is."


Zsanettet a facebookon könnyen megtaláljátok.


A rendezvényen ezen felül lehetett kóstolni finom Pellini kávét, Baileyst, Kométa sonkát és virslit, Riska termékeket (capuccino, tejeskávé)

Bájos hosszteszek CARVEN parfüm illatkóstolásra buzdítottak.

Itt volt a Bioderma, a YAMUNA és a SOINS natúrkozmetikumok. Standjaiknál megismerkedhettünk széles termékpalettáikkal.

Valamint az AVON, a RoyalMix, a Valera és a Hazai termékek is egy-egy standja várta, hogy az érdeklődök közelebbről is megismerjék a termékeiket.

Mindeközben pedig az Alitalia repülésre csábított.  Az aktuális lapjukat pedig örömmel lapozgattam pár nappal később napozás közben. Cél Róma az örök város.

Végig nagyon jól éreztem magam a rendezvényen. Ismét örültem, hogy a számomra eddig még ismeretlen termékeket megismerhettem, inspirálódhattam és egy érdekes francia filmet is láthattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése