Itt volt ismét a Cultivo, ezúttal a nyári szám, ami egészen rendhagyó volt, ugyanis az eddigi egyik legkomolyabb témához nyúltak a szervezők a Cultivo történetében.
Ezen az estén az Y generáció nyelvére fordították le a társadalmi
felelősségvállalást és az esélyegyenlőség fontosságát. Megtudhattuk,
miként segít a digitális világ ezekben a témákban, és valódi, életszerű
sztorikon keresztül mondták el a résztvevők azt, amiről mások eddig csak világmegváltó
beszélgetéseket folytattak.
Hogyan segíthet az esélyegyenlőség
kérdésében, ha egy kerekesszékben élő srácot majdnem 12 ezer ember
követ Instagramon és főszerepet kap egy magyar filmben? Hogyan válik
valaki több ezer ember előtt idollá és hogyan motivál?
FENYVESI ZOLTÁN - BLOGGER, SZÍNÉSZ (@WHEELCHAIRGUY)
Mihez kezd egy híresség a megszerzett hírnévvel, ha azt valódi értékteremtésre szeretné fordítani?
GÖRÖG ZITA - MŰSORVEZETŐ
Hogyan vállal felelősséget egy multi, amely nem adóoptimalizálás miatt
jótékonykodik. És egyáltalán… Hogyan találkozunk mindezekkel a neten?
JÁNOSA BARBARA - PR MANAGER (TELENOR)
Ezekre a kérdésekre keresték a szervezők a választ DUNDER KRISZTIÁN (GEEK VÉLEMÉNYVEZÉR) és egy régi Cultivós motoros, Buda Marci moderálásával július 14-én, csütörtökön, az Ötkertben!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése