2016. augusztus 11., csütörtök

“WORK HARD, SHOP HARD” a MOM Parkban - 2016.08.11

A MOM Park most merész lépésre szánta el magát és a bevásárlóközpont falai közé beemelte az illegális művészet (graffiti) legmenőbb hazai képviselőinek munkáit. 




Aki mostanában a MOM Parkban járt, feltűnhetett neki, hogy nagy munkálatok zajlanak. A MOM Park ugyanis megújul és a megújulás idején az épületben most először funkciót nyertek a munkálatokat elzáró falak. Az elválasztó falakra ugyanis 10 neves graffiti művész munkái kerültek.




Bár a kortárs képzőművészetben betöltött szerepük egyre jelentőseb és a műgyűjtői érdeklődés is egyre nagyobb irántuk, hazánkban a graffitikről sokan még mindig csak a lehangoló aluljárókra, elhagyatott, romos épületekre, tűzfalakra gondolnak.



A divat és a street art találkozásából már több sikertörténet született, például olyan világmárkák gondozásában, mint a Louis Vuitton, vagy a Marc Jacobs.



A kezdeményezés igen bátor, hiszen a bevásárlóközpont elsősorban kifinomult stílusáról és prémium márkákat felvonultató üzletportfóliójáról ismert, így a látogató részese lehet az érdekes kettősségnek, amit az utcai művészet és az elegáns helyszín fúziója jelent.

"A koncepció alapja az volt, hogy a MOM Park, ahol minden a stílusról szól, a felújítást is önmagához hűen, az egyediséget és exkluzivitást szem előtt tartva kommunikálja. Úgy gondoljuk, hogy egy prémium közegben érdekes lehet egy ilyen típusú vizuális megközelítés, hiszen a látogató éppúgy érezheti magát az utcán, mint egy kiállítás falai közt. Ezt a kettősséget oldja fel, hogy a divat, mint központi téma mindenhol megjelenik - nyilatkozta Szegedi Anna, a MOM Park Marketing és PR vezetője.


A kiválasztott 10 művész hazánk élvonalába tartozik, de más-más alkotói stílus jellemző rájuk, ezért egy meghatározott színpalettát jelöltek ki, hogy az összhatás harmonikus legyen. Ráadásul a szemfülesek a részletekben számos, a divat világára utaló motívumot is felfedezhetnek, hiszen a jelszó nem más, mint “WORK HARD, SHOP HARD”.



A művek bizonyos részei egy 60x90-es kiemelhető felületre készültek, amelyeket a MOM Park Galéria értékesít, a befolyó összeget pedig jótékony célra fordítja.

Alkotók listája
Megbízó
MOM Park
Marketing és PR vezető: Szegedi Anna
Ügynökség
Reklámügynökség: HPS Experience
Kreatív Igazgató: Vekkel László
Senior Art Director: Tatlin
Senior Copywriter: Martos Márton
Senior Account Manager: Gyatyel-Antal Réka
Account Manager: Andrik Judit
PR Account Executive: Hadnagy Luca
PR Account Executive: Medina Paloma
Produkció
Blind Media
Operatőr, vágó: Papp Gábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése